Csalás megelőzés biztosítóknak


A biztosítási piaci szegmens erős versenyhelyzetében jelentős piaci előnyt jelent a társaságok számára a kárigényekkel kapcsolatos gyors és többoldalúan megalapozott döntés. A valós, jogos és reális káresemények gyors korrekt rendezése kimutatható az ügyfél elégedettséggel, reputációs előnyt jelent a biztosító számára ugyanúgy, mint a biztosítási csalásra utaló jelenségek időbeni felismerése és a megfelelő ellenintézkedések megtétele.

Az RA7 a telefonon történt kárbejelentések 100%-ában pontosan ki tudja szűrni a csalás gyanús eseteket és a folyamat további lépéseként az RA7-es hangelemző technológiával történő kockázatelemzéssel magas bizonyosságot lehet szerezni a csalásról. Lehetőség nyílik ugyanakkor a papír vagy email alapú kárbejelentések kezelésére is, amit kimenő hívások formájában lehet végezni az RA7 hangelemző rendszerrel.

A tapasztalatok alapján olyan partneri konstrukciót dolgoztunk ki, hogy megrendelőinktől a technológia bevezetése fejlesztést, vagy beruházást nem igényel. Az RA7 hangelemző ára a rendszer használatából fakadó megtakarításokon alapul. Garanciális elemeket is beépítettünk a megtakarítások biztosítása érdekében.

Bővebben a megalapozott kárügyintézést nagymértékben elősegítő és támogató RA7 hangelemző technológiáról.